關注我的朋友仔

2012年10月8日 星期一

365日天然防曬最緊要!力抗敏感肌


踏入秋天, 有朋友仔就對紫外線開始鬆懈,特別陰天日子,可惜,秋冬時候,紫外線亦依然存在,慢慢傷害你的肌膚底層,因此,想要有健康肌膚,有白裡透紅,就要365日都要注意防曬,抵抗自由基傷害.特別女生,最緊要是每天都抗氧化.減低衰老情況出現

防曬分為以下2種

<<化學性防曬>>
Chemical sunscreen將紫外線慢慢入皮膚,再吸收,變為熱能再分解,不會令皮膚留下一點色素,(透明),但有部份產品,會阻塞毛孔.出油,甚至令肌膚敏感,爆瘡,要了解清楚成份對自己皮膚接受才可使用,特別敏感濕疹皮膚,最好先塗上頸試一下有否敏感.


<<物理性防曬>>
物理性防曬即係Physical sunscreen,不會傷害皮膚,其物質將紫外線從皮膚折射出去,避免太陽光直接照射皮膚,傷及底層,組織,增加黑色素形成,所以,成日都要對抗自由基,減少黑色素增加及斑斑出現問題
另外,因為不是化學性chemical sunscreen,所以,比較對肌膚有利,但你會見到會有一些白色.所以,要塗上面部後才可上街呀.不可馬虎呵.
紫外線無處不在,除左太陽,電燈,燈泡,玻璃,電腦,反光玻璃..太多太多..
利用天然用材,我建議使用含有月見草精華加入天然防曬,可以抗氧化之餘,有助淡斑,亦可以滋潤肌膚,修補瑕疵!另外,月見草亦有花草茶,配合飲用,就可以有效改善身體機能,去水腫,舒緩便秘及經痛問題,更有加強美肌功效,達到事半功倍效果啦!

天然生果含維他命C亦有天然防曬及美白功效,有效改善皮膚質素!加強皮膚免疫力!


小改變!大改善!天然療法<香薰治療>有利提升身,心,靈,趕走'亞健康'問題!

備註:請先了解個人身體狀況及咨詢合格及經驗香薰治療師才採用天然精油及花草茶

P.S.國內朋友仔,可聯絡我們,AMIZ了解身體及皮膚問題
QQ:1444 06 1354
 
(因時間關係,更多皮膚,身體問題於FB,WEIBO內)

其他分享健康,美肌網站:

沒有留言:

張貼留言