關注我的朋友仔

2012年3月27日 星期二

天然護唇法


炎夏真係話禁快就到..高達36度既天氣,又愛又恨.愛就係可以游水,遊船河,短打,吊帶,5顏6色既襯衫,真係諗起都開心

做GYM,我就一定吾會放過,事前事後,都要準備好,皮膚,肌肉,關節等都好緊要,免受傷害!但係好多時,朋友仔都吾留意到佢地個纓唇!

游水做GYM之前,記得用暖暖既天然毛巾按幾下,之後再做1-2滴按摩油,建議有機玫瑰果查下個唇仔作當一個保護膜

當游完水,GYM後,再REPEAT多次,就會包你有個誘人咀唇.特別玩埋SAUNA既朋友仔,記住啦!
依個天然方法,有效滋潤乾燥崩緊唇部,亦有抗菌功效,改善麻煩唇瘡,口角潰爛問題,去角質,去幼紋,回復唇部彈性!

炎夏有幾曬,有幾熱都吾駛驚啦!

個案中,長期有唇瘡既朋友仔,我會加入1%橄欖油,可以加強滋潤度,其豐富礦物質,維他命,可大大改善敏感及乾燥咀唇, 大家不妨可以試下吧!
其他分享健康,美肌網站:
www.healthyd.com
www.beautysay.com
www.amizelaine.blogspot.com
www.facebook/amizaromatherapy
www.amiz-aromatherapy.com

想睇更多健康美肌資訊,請注意最新FACEBOOK動態

沒有留言:

張貼留言