關注我的朋友仔

2012年2月22日 星期三

攞命3千....可怕微針療程



個案中,有好多朋友仔想試做'微針'其實都因為心急,心思思又想靚D,又想試新野,又想改善一下皮膚問題,暗粒,凹凸洞問題,好多好多要靚既問題...可惜…10個有9個都係.10個失望,,好後悔,好乾好乾,好大毛孔,好敏感(可能係我見親個案,都吾係'好' 人!皮膚有缺失!!)
微針係藉著無數細微幼針,由表皮皮膚直接穿刺進行改善皮膚部位真皮層上面,來來去去滾動,不停滖動…令誘發真皮層下之既生長因子加速生長,慢慢,希望可以刺激膠原蛋白,彈性組織及細胞增生,希望回復彈性,平滑

一般所提及既功效有:抗皺紋,改善色斑,收細毛孔,撫平肌膚,改善皮膚質素,改善凹凸洞!!!
個人就1000000萬個怕痛既人.打針都驚.所以....好難會令我心動去試..都係鐘意溫和又天然既方法,起碼,皮膚健康D成長,LAST得耐D,一般老外都吾會接受依個10大酷刑.的確好痛!!

真係要諗諗至好去試!!朋友仔正接受治療!!!(見圖)


其他分享健康,美肌網站:
www.healthyd.com
www.beautysay.com
www.amizelaine.blogspot.com
www.facebook/amizaromatherapy
www.amiz-aromatherapy.com

沒有留言:

張貼留言