關注我的朋友仔

2012年4月10日 星期二

大戰香港腳athlete's foot


吾好以為係運動員先會有’香港腳’通常好多朋友仔都會照譯為Hong Kong Foot !! 哈哈,易記又易明

擁有一對漂亮又整潔足部,的確吸引,著鞋都靚D啦.特別係拖鞋,但如果皮又厚,又有龜裂,又'鞋',又多幼紋,又有異味…真係要儘快KO,可以減少好多攪笑場面!

個案中,男仔比較多D依個問題,特別係紀律部隊!!皮膚上既問題,好多都見過。D男仔好似仲不安過我,其實,都係禁睇,爛皮爛肉都係一個'過度期'又點會有問題呢!

其實,主要問題係皮膚受真菌感染,好多時因快會睇西醫,因為都幾煩,又要著鞋,著襪,又痕,但係又吾抓得,的確令人不安!!!?醫生一般都會比類固醇,消炎藥,抗生素等等,大家都知道佢地有幾傷身
香薰治療當然可以利用天然精油去KO真菌啦,記住要100%純精油,吾係加左其他化學物質,酒精等等,其實,大家搵幾隻,一聞就可以知道!天然精油係無可能幾10蚊支!不過。自由社會,要求比較低dd,就可以用佢地啦!但係最緊要知道。吾好受騙!千祈吾可以作為治療用!!以免傷身,傷肝

大家不妨利用天然澳洲茶樹油,或者法國薰衣草去KO真菌,3%-5%劑量加入天然乳霜,亦可以直接有技巧地安撫問題位置!
最緊要係注意個人衛生,指甲一定要特別注意,所以,好多時,好左又黎。真係可以non-stop禁番發!真係要比D耐性去KO佢!

真菌可以入手指,上頭皮!!勁驚!


其他分享健康,美肌網站:
www.healthyd.com
www.beautysay.com
www.facebook/amizaromatherapy
www.amiz-aromatherapy.com

想睇更多健康美肌資訊,請注意最新FACEBOOK動態

沒有留言:

張貼留言