關注我的朋友仔

2011年12月9日 星期五

亂食藥中招 敏感險送命

0

藥,真係吾可以亂食!
要時刻注意,了解至好食用

 
「好好彩執番條命,都好想提吓人,啲藥真係唔可以亂食!」 陳太(化名)回想兩年前患上嚴重藥物敏感史提芬斯強生症候群,現在仍然猶有餘悸。當時陳太每日服食醫生處方的抗真菌藥Griseofulvin,治療香港腳,惟十四日過後,雙眼感到又癢又痛,兩天後口腔開始長出血泡。

傷眼角膜 康復後仍刺痛
陳太其後被送進東區尤德夫人那打素醫院治療,當時醫生未能斷症,束手無策,但其情況開始轉壞,全身百分之九十的皮膚長出水泡,「啲水泡好似一個個荔枝殼,對眼已經睇唔清」,而身上所有黏膜,包括口鼻、耳孔、喉嚨和陰道都發炎,疼痛非常,更一度徘徊鬼門關。幸而陳太意志堅強,留醫個多月後終康復出院,但因眼角膜嚴重受損,至今雙眼仍然不時刺痛和發炎。
免疫及過敏專科醫生鄔揚源指,藥物敏感的反應是因人和藥物而異,而較常見的急性反應會出現皮膚紅腫、風瘌或呼吸困難,有的更會影響神經系統,干擾心臟功能他指病人服食藥物後有任何不適要盡快求醫。

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20111208/00176_098.html
其他分享健康,美肌網站:
www.healthd.com
www.beautysay.com
www.amizelaine.blogspot.com
www.facebook/amizaromatherapy
www.amiz-aromatherapy.com

沒有留言:

張貼留言